Selasa, 15 Julai 2014

Aku kembali berwarkah

Alhamdulillah... Aku masih di beri kesempatan untuk merasai Ramadhan tahun ini... Diam tak diam.. 18 hari berpuasa... Cepat sungguh masa berlalu...

Alhamdulillah juga tahun ni aku masih terus mampu untuk bertahan... Tp aku xpasti berapa lama lg... Resah di hati seakan2 hampir sgt waktunya.. Harap ianya cuma rasa yg cuma sia2.. Sebab ada beberapa perkara perlu aku selesaikan sebelum di jemput..

Owh ye.. Maaf... Blog ni mmg di kekalkn alamat dan semua isi yg ada.. Bkn utk apa2.. Sbb blog ni mmg bnyk knangan yg aku xnk lupakan...

Utk kesempatan kali pertama berwarkah kembali ini setelah sekian lama menyepi... Aku.. Secara terbuka memohon ampun dan maaf kepada Norhidayah Abdul Manan atas segala kesalahan serta kelakuan aku. Walau hakikatnya aku tahu tiada kemaafan tu untuk aku... Cuma saya mengharapkan kemaafan awk. Halalkn segala2 yg pernah berlaku. Maaf lg sekali.

Xperlu aku jelaskn kenapa ini blh terjadi... Cma.. Klu awk nk tahu.. Sy mmg nk ini terjadi. Sy mmg nk awk mrh.. Benci dan pergi dr sy.. Tu yg sy nk awk tahu... Lebih dari tu... Biar sy tanggung sendiri... Dn sy xde dendam serta sy dh maafkn segala slh silap awk walau awk xminta.

Baiklah.. Cukup la cite ttg lps... Post2 lps ni no more dm.. Yaya... Or pape yg berkaitan.. Kerna... Lpas ni.. SEGALANYAKERANAAKU

Assalamualaikum...