Isnin, 16 Disember 2013

Selamat Malam Sayangku

sekian lama menyepi... malam ini aku kembali... kembali menitiskan tinta untuk mencoret warkah... sepi dalam berbicara...

Sekembalinya dari menemani, kini agak tenang sedikit perasaan ku. tenang sbb dia semakin hampir meraih segulung ijazah.... walau ada sedikit tidak senang dengan kejadian petang td..

namun aku perlu tabah... aku perlu ketepikan semua itu untuk memberinya ruang menyudahkan tugasan terakhirnya yang hanya ada 4 minggu...

ya... aku akan tetap kuatkan semangat agar aku dapat penuhi janji untuk ada bersamanya sehingga dia tamat belajar dengan berjaya... selebihnya, aku serahkan kepada yang Kuasa...

setelah 4 hari dia bertungkus lumus untuk buatvl persediaan viva, akhirnya lepas sudah viva itu... aku bangga dengan usahanya yang tak pernah mengalah..

selama 4 hari itu juga dia tidak cukup rehat, tidak cukup tidur dan tidak cukup masa untuk dirinya sendiri... tapi, selepas viva ni, harapan aku agar dia ada sedikit masa untuk itu semua dan di gunakan sebaiknya... walau aku tau dia ada masa seminggu untuk hantar draf tugasan, aku harap dia tetap utamakan kesihatannya...

dan untuk malam ini... ingin aku ucapkan tahniah atas viva nya... juga, gunakanlah masa malam ini untuk berehat...

selamat malam yyunk.. abg tetap ada selagi abg diperlukan... muahhhhh...

ILYSM EEMTY... NHAM....