Isnin, 7 April 2014

Me & My self

Alhamdulillah... sekian lama menyepi.. aku kembali.. mencoretkan sesuatu yang xbererti lg... tiada kemaafan yang akan di terima.. tiada dengaran gelak tawa bersama... yg tinggal cuma makian serta sumpah seranah :).. dn kenangan indah bersama...

Semua ni.. salah aku sendiri... salah aku kerna tidak mahu menghabiskn cerita ttg kisah ku pd dia.. dia yg berjaya buat ku marah... dia yg berjaya buat ku sedih.. dia jglh yg berjaya buat aku gembira n tertawa.. dia jg lah yg berjaya buat aku merinduknnya...

Skarang.. jam menunjukan jam 2.10 pg.. entah knapa aku xdpt melawan untuk membaca blognya xseperti sblm ni...

Aku tewas.. aku bca jg post si dia walau aku tahu cma ada makian dn sumpah seranah yg dia coret untuk ku.. aku xsedikit pn marah pada apa yg di poskn.. sbb.. semua itu slah ku..

Walau aku sedar tiada kemaafn untukku.. aku tetap memohon kemaafan kepadamu nurhidayah manan... biarpun kau xkn memaafkn ku... biarpun kau membenciku.. aku terima.. dan skiranya dgn kebencianmu itu dpt menenangkn mu.. aku redha agar kau terus membenci ku...

Ttg persoalan yg bermain di fikiran mu itu.. kau telah mencari dn dapat jawapannya.. bukan aku xmahu bercerita.. aku tahu bagaimana diri mu walau kau katakn aku tahu dirimu hanya dari apa yg kau cerita.. ye aku akui.. namun.. aku tetap tahu ttg dirimu syg...

Maaf jika perkataan tu dh xsesuai lg utk ku gunakn.. tp tu satu2nya perkataan yg biasa aku gunakn untukmu..

Biar apa yg kau kata ttg ku... biar apa tomahan mu pd ku... aku xkn pernah kesal kerna mengenali dirimu..

Syg.. jika kau rasa kesal kerna ikut caraku.. jika kau rasa caraku mendidikmu salah... usah kau ikutkn lg cara itu .. usah kau ingat pesan ku pada mu... usah kau simpan nasihat ku pdmu yg xbererti apa2..

Biar pd anggapanmu aku hanya berdusta... biar pd pandangan mu aku sosialsm.. biar dari sudut manapn pendapatmu ttg ku... aku xkn tersentap.. kerna semua ini berlaku kerna salahku...

Namun aku bangga sbb kau berjaya menjadi seorg yg lbih kuat berbanding mula ku kenali dlu.. Alhamdulillah...

Sebelum berundur diri... sekali lg kemaafan ku pohonkn padamu... 1 yg pasti... tiada kepura-puraan selama ku curahkn kasihsygku walau kini dah xbererti lg pd mu...

Insyaallah.. jika ada sedikit kekuatan lg.. akn aku susuri blog mu lg syg...

Assalamualaikum...