Jumaat, 15 November 2013

apa yg xkena hari ni...

pagi sbtu ni.. walau pn cti, awl ku terjaga dari lena....

ntahlh... terasa sesuatu yg xsedap dlam hati ni... ahh.. mungkin aku terlalu rindukannya... rilek mkai... jgn pk sgt ttg diri kau... kau pk ape yg kau nk buat.. 

ye... aku akn gagahi semua ni... akan ku gagahi utk aku capai matlamat sebenar knapa aku msih di sini...

aku kna ingat yg aku kna pntingkan hubungan dia dengan keluarganya... aku kna dahulukan utk dia mentaati kluarganya... ye... itu yg perlu aku fikirkn dn bukannya ttg perasaan antara aku dgn dia..

walau sakit mcmane akn ku tahan... walau pahit hakikatnya akn ku telan.. walau jauh perjalanan ini akn aku gagahi... ye.. aku kna kekuatan ku shabisnya walau ianya di luar kemampuanku... demi mu dn keluargamu.. akn ku bertahan semampu boleh...

ya allah.. bantulah hambamu untuk menunaikn ape yg cuba aku lakukn... hanya Kau yang maha memahami...

dengan keributan di hati ini... aku mohon.. kau terangknlah jalan ku dlm usaha ini... tetapkn lah pendirian ku... dan aku mohon dengan apa yg cuba aku usahakn akn menjadi amal baik yg engkau ambil kira di sana nnt... amin..