Ahad, 17 November 2013

ketenangan

malam ni, aku dapat rasakn sedikit ketenangan.... Dia seolah2 sudah mula selesa dengan jalan yang diaturkn...

dia telah berubah sedikit demi sedikit kembali kepada keluarganya... kembali sbgai seorg anak.. kembali sbgai seorg kakak.... dan dia sedikit2 demi sedikit telah mula menerima ku...

aku jg dpt rasakn sedikit ketenangan hatinya bila dia mengikuti jln ini... tidak seperti dulu... walau luaran nya nampak kuat, ceria dan manja.. tp aku tahu dia hanya menutup apa yg xmampu dia sembunyikn driku... lemah... putus harap dan tiada haluan..

tapi tidak kini... dia dah kembali tenang, penyabar, kuat utk hadapi segala kemungkinan malah penyayang...

aku gembira... aku gembira bila nampak dia dh mula nampak haluannya... kini aku sedikit tenang dgn perubahannya itu....

terima kasih yyunk atas ketabahanmu menghadapi semua sblm ini... terima kasih jg kerna kau kuat untuk perbaiki nasibmu... abg sentiasa ada di sisimu utk menyokong serta memberi semangat kpd mu...

abg jg harapkn agar apa yg kau lakukan ini akn diteruskn demi Allah dn keluargamu dn bukan kerna abg semata2..

semoga kita semua kekal dalam rahmat Yang Maha Kuasa... Amin... Ilysm eemty.... salam..