Jumaat, 15 November 2013

╮(╯_╰)╭

jam menunjukkn 2.23pg...

aku terkebil2 xdapat lenakn mata.. walau kepala terasa mcm nak pecah... akibat kena hujan ptg td.. padan muka aku...

tgk tv... xde rancang yg best.. lg la buat aku mcm org gile dah...

termenung aku sejenak... terfikir... ape akan berlaku slps ni... si dia di rumahnya xberapa sihat... sakit org perempuan... lgpun minggu ni dia xcukup rehat.. jd aku xmahu menggangu masa rehatnya walau aku amat rindu....

ape akn berlaku... aku tetap kna sedia dgn stiap kemungkinan yg akan berlaku.. samaada gembira atau kecewa...

namun, terlalu awl lg untuk ku fikirkn.. tp aku kna menyiapkn diriku supaya xterkejut jika apa yg aku xmahu terjadi...

wahai mata... lelaplh.... wahai hati, tenangknlah dirimu.. jgn membimbangkn ape yg blom pasti berlaku...

kepada kekasihku... istirehat lh secukupnya... aku ttp di sini bersama janjiku... jgn lh kau bimbang dn ragu akannye...

selamat malam sygku...